Kontaktikeskuse logo
Lahendame kõik kliendisuhtluse olukorrad - vastame klientide pöördumistele ja kontakteerume nendega. Suurendame müüki olemasolevatele klientidele ja toome juurde uusi.

KÕNEKESKUSE TEENUSED

Tõsise või kiire küsimuse korral soovib klient saada lahenduse kohe, seega ta helistab, et rääkida "päris" inimesega. Lihtsamate teemade puhul eelistatakse sageli aga anonüümsemat suhtluskanalit nagu e-kiri või veebivestlus.

Samamoodi ei toimu kõnekeskusest väljuv kontakt tingimata ainult telefoni teel – nii nagu kliendid võtavad ühendust erinevaid kanaleid pidi, suhtleme ka meie sinu klientidega erinevate vahendite abil.

 

Kontaktikeskuses mõtleme igale kliendile. Ka ärikliendi lahendused lähtuvad vajadustest - sinu vajadustest. Keskendume oma klientide ärile ja kasumile, töötame selle nimel, et sinul oleks lihtsam. 

Meil on kogemused väga erinevatest valdkondadest ja tänu oma klientide kõrgetele nõudmistele suudame ootustele vastata. Keerulised teenused ja kõrged nõudmised on teinud meist selle, kes me oleme.

KLIENDITEENINDUS

 

Kõnekeskusesse saabuvate päringute teenindamisel on meil kogemused paljudes erinevates klienditeeninduse valdkondades - näiteks kindlustuse, infotelefoni, tellimuste vastuvõtmise, tehnilise toe ja sekretäriteenuse vallas.

 

Anna klienditeeninduse tegevused meie kõnekeskuse hoolde, aitame sul olla eesmärkidest ja ka konkurentidest ees.

 

  • Klienditeenindus

  • Infotelefon

  • Postimüük

  • Tellimuste vastuvõtmine

  • Otseturundus

  • Kampaaniatelefon

  • Veebivestlus

  • Lisamüük kõne käigus

  • Back-office tegevused

 

Vaata rohkem >>

TELEFONIMÜÜK

 

Arvesta, et head kliendisuhted saavad alguse kvaliteetsest müügitööst. Tänu meie kogemustele, toimivatele müügistrateegiatele ja oskuslikele telefonimüüjatele võid tulemustes kindel olla. 

 

Kontakteerume sinu olemasolevate ja tulevaste 

klientidega. Kontaktikeskuses oleme keskendunud sellele, et vastata kõigile sinu müügiga seotud vajadustele. Aitame suurendada kliendibaasi ja müüa rohkem - nii telefoni kui e-kirja teel.

 

  • Telemarketing / telefonimüük

  • Otseturundus

  • Turu-uuringud telefoni teel 

  • Veebiuuringud

  • Testostud

  • Kõned võlglastele

  • Andmebaasid

 

Vaata rohkem >>

TÄNAME TAGASISIDE EEST, HEAD KLIENDID!

 

 

“Erinevalt teistest kõnekeskustest, on Kontaktikeskuse suhtumine jäänud inimlikuks, mõistvaks ja operatiivseks ka väiksemate koostööpartnerite suhtes.”

 

Kliendihalduse OÜ, infoteenus 16366

 

 

“Projektijuhiga on alati meeldiv suhelda, ta vastab alati kiiresti küsimustele ja edastab vajaliku info. Mõtleb hästi kaasa ja aitab lahendusi leida. Inimesena on ta tore ja sõbralik.”

Rautakesko AS

 

 

“Kontaktikeskus on kliendi kliendikeskne ning oma töötajaid austav. Lihtne suhelda, tulemustele- ja uuendustele orienteeritud.”

 

IPF Digital Estonia OÜ

 

 

"Kontaktikeskusega koos töötades jõuame ühiste eesmärkideni kiirelt ja mugavalt. Murekohad lahendatakse kiiresti ning operatiivselt."

 

Neste Eesti AS

 

 

“Paindlikkus; oma äripartneri huvidega arvestamine ja võimalus probleeme arutada ning lahendusi leida; Kontaktikeskus mõtleb kaasa ja pakub omapoolseid võimalusi/lahendusi!”

 

Eesti Mündiäri

KONTAKTIKESKUS OÜ

Parda 8 (IV korrus)

10151 Tallinn

  • Facebook App Icon

+372 630 4001

info@kontaktikeskus.ee

Reg kood: 11724971

KMKR: EE101320058

SEB Pank IBAN: EE081010220105800014