Kontaktikeskuse logo

Sulle öeldakse sageli, et oled suurepärane suhtleja?
Hindad kvaliteeti ning oskust anda ja saada tagasisidet? Õppimine ja eneseareng on Sinu elu lahutamatud osad?

KONTAKTIKESKUS

Kontaktikeskus OÜ on alates 1994. aastast tegutsenud kõnekeskus.

Tegeleme igapäevaselt klientide teenindamise ja nõustamise ning oskusliku otsemüügiga telefoni teel. Kontaktikeskuses töötab ca 200 oma ala professionaali.

 

Meie eesmärk on teenindada oma partnerite kliente paremini kui nad ise seda teeksid. 

24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas - professionaalsel tasemel. 

Meil on kontorid linnades üle Eesti –Tallinn, Tartu, Haapsalu, Paide, Pärnu, Jõhvi, Valga, Võru, Viljandi,  Põlva ja Kärdla ning tütarettevõte 
SIA Contactic Lätis, Daugavpilsis.

 

Tee meiega lähemalt tutvust kodulehel, facebookis ja instagramis!
 

Siis oled teretulnud Kontaktikeskuse 

KLIENDITEENINDUSE PROJEKTIJUHIKS

PROFIIL

Projektijuhina vastutad sa teenuste ja projektide ettevalmistuse, käivitamise ja juhtimise eest. Oled meeskonnaliige, kes räägib kaasa ettevõtte arengus. Juhid kindla käega oma projektide käekäiku ja meeskondi. 

OLED ÕIGE KANDIDAAT KUI

  • Oled töötanud klienditeeninduse valdkonnas nii pikalt, et tunned ennast teiste klienditeenindajate juhendamisel kindlalt

  • Sa valdad kliendisuhete juhtimise kunsti enesekindlalt ja oled tulemustele orienteeritud

  • Oskad püstitada eesmärke ja neid täita – sealjuures ennast pidevalt motiveerides

  • Oled aktiivne, julge ja uudishimulik ning hindad väljakutseid

  • Teed rohkem kui sinult oodatakse ja suudad iseseisvalt uusi oskusi omandada

  • Oled väga hea eneseväljendusoskusega

  • Oskad oma tegevust analüüsida ja mõistad, et igal tegevusel on tagajärg

  • Tunned põhilist kontoritarkvara

  • Sulle pakub põnevust käia aeg-ajalt töölähetustes meie kontorites Eestis - Valgas, Paides ja Hiiumaal

PAKUME SULLE

  • Töökohta meie kontoris Tallinna kesklinnas koos tasuta parkimisega

  • Võimalust kasutada tööaega paindlikult töötades kas kontoris või kontorist väljas

  • Võimalust areneda ja kasvada kiirelt muutuvas ärikeskkonnas

  • Motiveerivat palgasüsteemi 

  • Sõbralikku ja edasipüüdlikku meeskonda

 

Kui soovid teguderohket karjääri klienditeeninduse arendamise valdkonnas, saada oma CV koos motivatsioonikirjaga aadressile kylli.kukk@kontaktikeskus.ee, lisainfo saamiseks helista 630 4001.

Töökuulutus on aktiivne kuni 31.01.2018.