Kontaktikeskuse logo
  • Kontaktikeskus

Kuidas tood ettevõttesse järgmised 50 lojaalset klienti?


Oleme viimastel kuudel ettevõtete käest uurinud vastuseid meie jaoks väga põnevale küsimusele:

mida teeb sinu müügimeeskond täna teistmoodi, et tuua ettevõttesse uusi, pikaajalisi kliendisuhteid?

Müügimeeskondade mudeleid, mis enamike ettevõtetega suheldes sõelale jäävad, on valdavalt kaks: 1. Müügimeeskond kui kliendihaldurite meeskond - klient leiab ettevõttesse tee läbi turunduskanalite, reklaami või soovituste ning neid teenindavad oma ala spetsialistid. Nad oskavad küsida õigeid küsimusi; tunnevad oma toodet/teenust läbi ja lõhki ning leiavad kliendile sobiva, personaalse lahenduse.

2. Müügimeeskond kui karjääriredel - pikaajalised edukad müügiinimesed haldavad suuremaid kliente, tegelevad mahukamate päringutega ning pakuvad kõige keerulisemaid lahendusi samal ajal, kui algajad energilised müügikonsultandid loovad uusi kliendisuhteid, kasvatavad oma portfelli ning liiguvad järk-järgult suuremate kliendipäringute suunas. Headel aegadel ei ole mahti mõelda, kas midagi saab teha veel paremini, olla sama personaliga oluliselt produktiivsem või muretseda, miks meie peamine uue käibe allikas on juhuslik hinnapäring.

Helista oma praegustele ja tulevastele klientidele järjepidevalt

Ajal, mil uute partneritega kontakti loomine on paljudele müügitiimidele elu ja surma küsimus, on meie vestlused olnud varasemast veelgi sisukamad. Kuidas siis hoida oma häid müügiinimesi vana koormuse juures ning kust tulevad uued pikaajalised partnerid? Mõned soovitused nii meie partnerite edu pinnalt kui ka kogutud headest ideedest: - hoia oma olemasolevat klienti, mõtle temaga kaasa ja leidke koos, kuidas sinu toode või teenus teda ootamatus olukorras kõige paremini aitab - ole aktiivne ja otsi varasemast palju rohkem ise kontakti potentsiaalsete klientidega. Kes teab, võib-olla on neil just praegu sind kõige enam vaja? - mõtle mitu sammu ette, usalduslik suhtlus võtab aega ning eriolukord ei kesta igavesti. Alusta pikaajaliste kliendisuhete loomist enne, kui seda teeb keegi teine - eesmärgista ja mõõda oma müügimeeskonna tegevusi uue kliendi leidmisel, loo oma inimestele võimalikult hea platvorm nende eesmärkide saavutamiseks Oleme paljudele oma partneritele abiks just esimese julge sammu tegemisel ning toome huvilised uksest sisse. Võta meiega ühendust ning tutvustame sulle hea meelega, kuidas: 1. leiame sulle lihtsate vahenditega õige sihtrühma 2. töötame läbi kiiresti suure hulga potentsiaalseid kliente 3. mõõdame oma töö edukust 4. hoiame oma kliendisuhtluse kõrgeid kvaliteedi näitajaid 5. lepime sulle kokku 40-50 uut kliendikohtumist Võta ühendust ja lepime kokku tasuta konsultatsiooni aja sulle sobivas veebikonverentsi keskkonnas!

KONTAKTIKESKUS OÜ

Parda 8 (IV korrus)

10151 Tallinn

  • Facebook App Icon

+372 630 4001

info@kontaktikeskus.ee

Reg kood: 11724971

KMKR: EE101320058

SEB Pank IBAN: EE081010220105800014