Kontaktikeskuse logo
  • Kaidi Hannus

Kontaktikeskuse vastavatud Rapla kõnekeskuses 10 uut töökohta


Nagu ka blogipostituste hõredusest näha, on meil olnud käed tööd täis. Oleme jätkuvalt kõnekeskuse laiendamise lainel. Raplast on meil läbi aastate käinud Tallinna kontoris tööl väga toredaid inimesi, seega otsustasime minna järgmiseks Raplasse ise kohale ja avada uue, meie 12nda kontori. Number 12 viitab ju ka täiuslikule arvule - aastas on 12 kuud, kellal 12 tundi, Olümposel 12 jumalat, Kontaktikeskusel 12 kontorit. See peab olema hea enne!

Tänaseks on ruumid sisustatud ja uute töötajate valik tiimijuhil on jõudnud lõpusirgele. On rõõm, et huvilisi on palju - tundub, et huvi telefoni-klienditeenindaja töö vastu on piirkonnas vägagi olemas. Kuna Tallinnasse uute klienditeenindajate leidmine on olnud juba mõnda aega pea võimatu ülesanne, siis oleme väga elevil nii toredate kogemustega kandideerijate üle. Rapla kõnekeskus alustab klientide teenindamist eeldatavalt juba järgmisel nädalal.

Teenindame oma kõnekeskustes paljude erinevate ettevõtete kliente nii telefoni, e-kirja kui chati teel. Töö toimub eesti, vene ja kohati ka inglise keeles. Valga kõnekeskuses teenindame kliente lisaks Läti keeles. Lähtuvalt meie klientide töö iseloomust toimub töö graafiku alusel nii päevasel kui õhtusel ajal, mõningad teenused on avatud 24 tundi ööpäevas.


209 views

KONTAKTIKESKUS OÜ

Parda 8 (IV korrus)

10151 Tallinn

  • Facebook App Icon

+372 630 4001

info@kontaktikeskus.ee

Reg kood: 11724971

KMKR: EE101320058

SEB Pank IBAN: EE081010220105800014