Kontaktikeskuse logo

Sul on klienditeeninduses töötamise kogemus? Oskad sõnastada, mida kvaliteetne klienditeenindus tähendab, hinnata teeninduse taset? Soovid töötada selle nimel, et klienditeeninduse tase Eestis jätkuvalt paraneks?

KONTAKTIKESKUS

Kontaktikeskus OÜ on alates 1994. aastast tegutsenud kõnekeskus.

Tegeleme igapäevaselt klientide teenindamise ja nõustamise ning oskusliku otsemüügiga telefoni teel. Kontaktikeskuses töötab ca 200 oma ala professionaali.

 

Meie eesmärk on teenindada oma partnerite kliente paremini kui nad ise seda teeksid. 

24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas - professionaalsel tasemel. 

Meil on kontorid linnades üle Eesti –Tallinn, Tartu, Haapsalu, Paide, Pärnu, Jõhvi, Valga, Võru, Viljandi ja Põlva, lisaks kodutöökohad Hiiumaal ning tütarettevõte 
SIA Contactic Lätis, Daugavpilsis.

 

Tee meiega lähemalt tutvust kodulehel, facebookis ja instagramis!
 

Kui tunned, et pakutav töö on just sulle, siis võta ühendust -

personalijuht Külli Kukk kylli.kukk@kontaktikeskus.ee või helista 6304001.

Tööpakkumine on aktiivne kuni 3.04.2017.

Tule kõnekeskusesse

KLIENDITEENINDUSE KVALITEEDISPETSIALISTIKS

PROFIIL

Klienditeeninduse kvaliteedispetsialistina vastutad meie kõnekeskuse klienditeeninduse kõrge taseme eest. Jälgid ja hindad klienditeeninduse osakonna töö kvaliteeti ning annad tagasisidet, et arendada teenindajate töötulemusi täiuseni. Sinu töö eesmärk on tagada ühtlaselt suurepärane klienditeeninduse tase kogu osakonnas.


Sul peab olema klienditeeninduse valdkonnas töötamise kogemus. Varasem klienditeeninduse hindamise kogemus annab eelise. Pead oskama inimestega suurepäraselt suhelda, samuti suutma neid juhendada ja motiveerida. Pead olema organiseeritud ja usaldusväärne ning tulemustele orienteeritud. 

SINU VASTUTUSALAD

  • Osaled teenindajate ja meeskondade tööeesmärkide väljatöötamises ja vastutad nendeni jõudmise eest

  • Jälgid töötajate töösoorituse statistilisi kvaliteedinäitajaid ning teeninduse vastavust teenindusstandardile

  • Vahendad infot meie klienditeenindajate ja projektijuhtide vahel ning vastad jooksvalt mõlema poole küsimustele

  • Juhendad meie ca 40 toredat klienditeenindajat kolmes kontoris nende igapäevatöös ja annad neile objektiivset ja arengule suunavat tagasisidet nii kirjalikult kui suuliselt

  • Osaled raskete teenindussituatsioonide lahendamisel

  • Osaled uute töötajate värbamises ja oled neile sisseelamisel mentoriks

  • Leiad tööprotseduuride optimaalsemaks muutmiseks aktiivselt ise uusi viise

  • Hoiad kõrgel nii uute kui staažikate töötajate motivatsiooni

OLED ÕIGE KANDIDAAT KUI

  • Sul on (telefoni)klienditeeninduse valdkonnas töötamise kogemus (varasem klienditeeninduse vmt töösoorituse hindamise ja arendamise kogemus annab kandideerimisel eelise)

  • Omad kogemusi töösoorituse hindamise protseduuridest ja tead, kuidas tõsta teeninduse kvaliteeti

  • Suudad teeninduse kvaliteeti hinnates anda objektiivset tagasisidet, sealjuures ka negatiivset ja arendavat

  • Valdad kõrgel tasemel eesti keelt, räägid ja saad aru ka vene keelest

  • Omad töökogemust MS Office programmidega (vähemalt Word, Excel)

  • Oled võimekas selge eneseväljendusoskusega suhtleja ja läbirääkija

  • Võtad sihi eesmärgile ja oled tugev ka eesmärkideni jõudmisel

  • Oled kohusetundlik, nutikas ja kiire õpivõimega

  • Oled hea organiseerija ja juhendaja

  • Pingelistes olukordades töötamist pigem naudid kui väldid

  • Kasuks tuleb varasem kokkupuude kõnekeskuse tarkvara ja vastavate programmidega ning võime analüüsida kõnede statistikat ja anda edasi oma tööd ratsionaliseerivaid ideid

PAKUME SULLE

  • Piisavalt suurt väljakutset, et midagi tõsiselt vahvat ära teha

  • Võimalust oma põnevaid ja kaasaaegseid klienditeenindust arendavaid ideid ja mõtteid ellu viia

  • Suurt otsustus- ja ideede genereerimise vabadust toetavas meeskonnas

  • Sõbralikku ja edasipüüdlikku seltskonda

  • Motiveerivat palgasüsteemi

  • Mõnusat tööd vaba õhkkonnaga kontoris - Tallinna südalinnas Parda tänaval